Зустріч психологів закладів освіти Бориславської ТГ

28.12.2022 року в КУ”Інклюзивно-ресурсний центр” Бориславської міської ради у надзвичайно дружній та невимушеній атмосфері відбулась зустріч психологів закладів освіти Бориславської ТГ.
Темою для обговорення був “Діагностичний інструментарій ІРЦ”, фахівець ірц Марія Добуш, розповіла про психодіагностичні методики, про вивчення психологом ірц когнітивної та емоційно-вольової сфери особи та дозволила психологам побути в ролі респондентів та пройти завдання з методики Leiter-3.
Leiter-3 – застосовується для оцінки невербального інтелекту. Leiter-3 має широкий діапазон складності запитань, завдяки чому можна діагностувати як порушення інтелектуального розвитку, так і обдарованість. Інструмент LEITER-3 надає об’єктивну оцінку рівня інтелекту дитини, оскільки не потребує вербальних навичок. Результати є важливими для розробки індивідуальної програми розвитку дитини.
WISC – IV – застосовується для оцінки здібностей та потенціалу дитини (наявний інтелект), а також набутих знань і навичок.
PEP – 3 – оцінює поведінкові прояви та здібності дітей.
CASD – охоплює 30 основних і супутніх симптомів аутистичного спектру, які розділені на шість груп:
1. Проблеми з соціальною взаємодією.
2. Персеверації або повторювана поведінка.
3. Соматосенсорні порушення.
4. Атипове спілкування і розвиток.
5. Настрій і його порушення.
6. Проблеми з увагою і безпекою.
Coners-3 – застосовується для оцінки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ) та найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *