Збірка корисних ресурсів щодо інклюзивного навчання в умовах воєнного часу впорядкована головним спеціалістом ДОН ЛОДА Марією Іванівною Васюник

 Лист МОН України від 27.09.2022 №4/2703-22 «Методичні рекомендації щодо створення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти» (https://mon.gov.ua/…/metodichni-rekomendaciyi-shodo…);
 Лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році» (методичні рекомендації) (https://irc-netushyn.miskrada.org.ua/…/13-26-09-07-09…/);
 Лист МОНУ від 19.08.2022 №1/9540-22 «Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти» (https://document.vobu.ua/doc/14771);
 Лист МОНУ від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»;
 МОНУ від 13.05.2022 № 438 «Про деякі питання зарахування до закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні» (https://mon.gov.ua/…/pro-deyaki-pitannya-zarahuvannya…);
 МОНУ від 13.05.2022 № 1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»;
 ПКМУ від 29.04.2022 № 493 «Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
(https://xn--80aagahqwyibe8an.com/…/publikatsiji…) ПКМУ від 26.04. 2022 № 483 постанову № 483 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957»
 Лист МОНУ від 25.04.2022 № 1/4444-22 «Про оплату праці працівників закладів освіти»;
 Лист МОНУ від 28.03.2022 №1/3708-22 «Про використання залишків коштів за субвенціями»;
 Лист МОНУ від 28.03.2022 №1/3710 «Про роботу ІРЦ та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану»;
 ПКМУ від 26.03.2022 № 365 «Про внесення змін до порядків та умов, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. № 6 і від 14 лютого 2017 р. № 88»;
 ПКМУ від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти»(зі змінами);
 Постанова КМУ від 28.12.2021 № 1391 «Деякі питання встановлення підвищень посадових окладів (ставок заробітної плати) та доплат за окремі види педагогічної діяльності у державних і комунальних закладах та установах освіти»
 ПКМУ від 09.12. 2020 №1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»
 Наказ МОНУ від 08.09.2020 №1115 «Про затвердження Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти,
 ПКМУ від 10.04.2019 № 530 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти»;
 Наказ МОНУ від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти» (із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019 № 1281 від 16.10.2020);
 ПКМУ від 12.07.2017 №545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
 ПКМУ від 01.10. 2014 № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб»;
 Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102 (зі змінами)
 На офіційному вебсайті Державної служби якості освіти створено сторінку «Заклади освіти в умовах воєнного стану»:
 На ній доступні рекомендації та відповіді на запитання щодо діяльності закладів освіти в умовах воєнного стану.
 Сторінка регулярно доповнюється новою інформацією
Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розроблено рекомендації щодо організації навчального процесу для дітей із порушеннями зору, слуху та інтелектуального розвитку:
 для дітей з порушеннями зору bit.ly/3x2zqxt
 для дітей з порушеннями слуху bit.ly/3DEmH5m
 для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку bit.ly/3KeUrZm
Докладніше: bit.ly/3J8j8p5
 Електронна бібліотека на порталі Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» налічує 1288 підручників і посібників.
Міністерство освіти і науки України (https://mon.gov.ua/…/metodichni-rekomendaciyi-shodo…)
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами – лист МОН
Міністерство освіти і науки України надає методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році. Про це йдеться в листі МОН.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *