- Загальні відомості. (Прізвище, ім’я, по батькові, дата народження. Дата вступу в групу. Частота і причини пропусків.)
- Заходи лікувально-корекційної роботи
- Особливості пізнавальної діяльності. Увага (швидкість, стійкість уваги, швидкість переключення з одного об’єкту на інший, частота відволікань на сторонні подразники). Сприймання (обсяг, темп сприймання, розуміння зв’язків і співвідношень між об’єктами, виділення суттєвих ознак предметів, розрізнення геометричних фігур, кольорів, матеріалу, величини. Класифікація предметів за формою, кольором, матеріалом, призначенням). Сприймання малюнків. Вид сприймання (довільне, мимовільне). Пам’ять ( Об’єм, тривалість. Рухова, емоційно-образна, словесна, словесно-логічна пам’ять.) Мислення (Встановлення відмінності й подібності між предметами, відділення суттєвих ознак. Класифікація предметів. Наявність (відсутність) застрягання на якихось незначних деталях. Послідовність міркувань (поспішність, розкиданість думок). Розуміння причинно-наслідкових зв’язків в літературних текстах, малюнках, явищах навколишнього життя. Види мислення (наочно-дійове, наочно-образне, логічне). Мовлення (результати корекційної роботи) (Об’єм словника, фонематичне сприймання, граматична будова мовлення, звуковимова, зв’язне мовлення, навики звукового аналізу і синтезу, знання букв, вміння читати). Емоційно-вольова сфера. (домінуючий настрій, характер інтересів, наявність товариських та родинних почуттів, ставлення до невдач, зауважень.)
- Загальнонавчальні уміння і навички. (Вміння слухати, виконувати словесні інструкції, працювати з роздатковим матеріалом. Швидкість засвоєння матеріалу, використання допомоги).
- Особливості засвоєння окремих розділів програми дошкільного закладу. Знання про навколишній світ. Математичні знання і вміння. Особливості робіт із зображувальної діяльності:
- володіння засобами малювання;
- володіння технічними прийомами малювання;
- використання кольору;
- особливості робіт із зображувальної діяльності;
- особливості виконання робіт. 6. Загальна і дрібна моторика (результати корекційної роботи). Розвиток основних рухів.
Статична координація (вміння фіксувати потрібну позу).
Динамічна координація рухів (чіткість, впевненість під час бігу, стрибків, підскоків, марширування).
Переключення рухів. Рухова активність. Якість рухів (напруженість, незграбність, спритність).
Наявність супутніх рухів, синкінезій.
Залежність моторики від емоційних переживань.
Постава.
Сформованість дрібних рухів кисті й пальців рук.
Виразність, емоційність міміки обличчя.
7. Стан ігрової діяльності.
Вибір і використання іграшок.
Рівень розвитку гри (безладні маніпуляції іграшкою, механічні повторення дій дорослого, гра з дорослим, продовження гри розпочатої дорослим, самостійна гра).
Яким іграм надає перевагу (рухливим, настільним, сюжетно-рольовим, конструктивно-будівельним).
Участь у колективних іграх. Виконує ведучі чи другорядні ролі.
Виконання правил гри.
Причини виникнення конфліктів, їх розв’язок.
Які риси особистості проявляються в іграх. 8. Стан трудової діяльності.
Самообслуговування.
Виконання доручень, використання інвентарю, якість виконання завдань.
Участь в колективних видах праці.
Самооцінка трудових навиків, результатів діяльності.
Ведучий мотив трудової діяльності. Працездатність.
9.Загальна характеристика особистості.
Моральні якості, інтереси, самооцінка, риси характеру, темперамент, поведінка дитини вдома і в дошкільному закладі, взаємовідносини з дітьми і дорослими.
10. Вплив сім’ї на дитину.
11. Висновки.
Дата
Печатка дошкільного закладу
Підпис логопеда (дефектолога, вчителя ЛФК, тифлопедагога, сурдопедагога), вихователів, завідувача дошкільним закладом.